loading...
.::طــــلــــبــــه ســــايــــبــــري::.
تــــابــــلــــو اعــــلـانــــات

.::خــیــریــه هــمــت | اولــیــن خــیــریــه دیــجــیــتــال ایــران::.

مــــدیــــریــــت گــــوشــــی هــــای انــــدرویــــد Mobogenie v3.3.3

Mobogenie نرم افزار فوق العاده ای است که برای شما امکان مدیریت کامل گوشی های اندروید خود توسط کامپیوتر را فراهم می کند. این نرم افزار دارای یک رابط کاربری بصری مدرن و زیباست که به شما اجازه می دهد که به آسانی تمامی فایل های موجود بر روی تلفن هوشمند خود را مرور کرده و مدیریت کنید. همچنین این نرم افزار امکان مدیریت لیست مخاطبین، پیام های متنی و برنامه های موجود بر روی گوش های شما را نیز فراهم خواهد کرد. یکی از بهترین قابلیت های این نرم افزار قدرتمند این است که برای شما امکان تهیه نسخه پشتیبان از گوشی های شما و بازگردانی آن را، فراهم خواهد کرد. به این ترتیب شما می توانید به راحتی و بدون داشتن هیچ نگرانی بابت از دست دادن اطلاعات موجود بر روی گوشی فعلی خو،د آن را با یک مدل بهتر تعویض کنید. یکی دیگر از قابلیت های خوب این نرم افزار ویژگی هماهنگ سازی است برای شما  مدیریت و ویرایش لیست مخاطبین را بسیار ساده می کند. چرا که بر روی تلفن همراه ویرایش اطلاعات صدها مخاطب می تواند دشوار باشد اما بر روی کامپیوتر شما می توانید به آسانی برای مخاطبین خود عکس قرار دهید و یا موارد غیر ضرورری را حذف نمایید. با استفاده از نرم افزار Mobogenie هر کسی قادر خواهد بود بدون مواجهه با کوچکترین مشکلی، فایل های موجود بر روی گوشی موبایل خود را مدیریت کند.

دانــــلــــود در ادامــــه مــــطــــلــــب

طــــلــــبــــه ســــايــــبــــري بازدید : 548 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

ایــــنــــتــــرنــــت ســــکـــــیــــوریــــتــــی ای وی جــــی AVG Internet Security 2014 14.0

یکی از قدیمی ترین شرکت های نرم افزاری که در زمینه فعالیت های امنیتی دستی دارد و امروزه هم به عنوان یکی از محبوب ترین ها مطرح است شرکت AVG بوده است. AVG که محصولات متعددی را عرضه می نماید از گذشته تا به حال با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها آخرین فایل های مخرب را شناسایی کرده و برای حذف آن ها اقدام می کند. AVG Internet Security یکی از قدرتمندترین بسته های امنیتی است که چندسالی است که عرضه آن شروع شده و نسخه 12 آن با قدرت بیشتری نسبت به گذشته مدتی است عرضه شده است. این ابزار امنیتی قدرتمند که مانند دیگر نرم افزارهای امنیتی شرکت AVG به سادگی نصب و قابل استفاده بوده در سریعترین زمان ممکن به روزرسانی می شود.
عدم کاهش کارآیی سیستم و سرعت بالا در اسکن دو قابلیت و خصوصیت برتر این بسته امنیتی به شمار می رود. AVG Internet Security که ابزاری بسیار حرفه ای به شمار می رود قادر است تا با دیوار آتش قدرتمندی که در آن تعبیه شده است جلوی هرگونه حمله ای ایستادگی کرده و امنیتی پایدار را به همراه داشته باشد. آنتی ویروس بسیار سریع که در مقابل بیش از 30 هزار ویروس جدید ایمن شده است، آنتی اسپم قوی و دیگر ابزارهای موجود در این بسته ی امنیتی می توانند یک سیستم رایانه ای امن را برای هرکاربری تامین کنند.در نسخه جدید نرم افزار امکاناتی نظیر حالت Game Mode یا چک کردن سایت های مخرب و مواردی از این دست هم دیده می شوند که نقش مهمی را در ایجاد امنیت ایفا می کنند.

دانــــلــــود در ادامــــه مــــطــــلــــب

طــــلــــبــــه ســــايــــبــــري بازدید : 508 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

لــــانــــچــــر فــــوق الــــعــــاده Next Launcher 3D 3.10 Patched

Next Launcher 3D قادر است تحولی اساسی در رابط کاربری گوشی اندرویدی شما پدید آورد، تحولی از نوع سه بعدی! عناصر بصری پر زرق و برق این لانچر، به همراه جلوه های سه بعدی پویای آن، کل رابط کاربری اندروید را دچار تغییراتی اساسی خواهد کرد، تغییراتی که کمتر در دیگر لانچر های اندرویدی دیده شده است. چرخش آیکون ها در محوری خاص، انیمیشن های سه بعدی پویا و روان، رابط drawer جدید، اسکرول منو ها متناسب با سرعت حرکت انگشت، ویجت های سه بعدی با قابلیت تنظیم اندازه در تم ها و سبک های مدیریتی متفاوت برای منوی نرم افزار ها، تنها برخی از ویژگی های کلیدی این نرم افزار لانچر، نسبت به دیگر لانچر های اندرویدی است.

دانــــلــــود در ادامــــه مــــطــــلــــب

مــــرورگــــر مــــحــــبــــوب Chrome Browser v33.0.1750.31 بـــــراي آنــــدرويــــد

Chrome Browser یکی از مرورگرهای پرقدرت وپرسرعت حال حاضر می باشد که توسط شرکت گوگل  وارد بازار مرورگرهای وب شده است و اکنون نسخه جدید آن برای گوشی های اندروید روی مارکت قرار گرفته است. اجرای هر Tab در مرورگر Chrome باعث خواهد شد که هر اپلیکیشن در پنجره جعبه شنی مخصوص به خود  در لایه امنیتی باز شود واز دخالت مرورگر در فایل های حساس سیستم جلوگیری شود. حتی فایل های اضافه شونده (Plug-ins) نیز در محیط دیگر حافظه Sand Box بصورت امن اجرا می شوند. در بخش مثبت نگری، گوگل کروم کاملاً کد باز (Open Source) ارائه شده است تا هر متخصص امنیت و کارشناس برنامه نویس بتواند در بهبود برنامه نویسی این مرورگر خود را سهیم کند. گوگل ادعا کرده است که مرورگر جدیدش بسیار سریعتر و قابل‌اطمینان تر از هر مرورگر دیگر تا به امروز است. نکته جالبی که در مورد این مرورگر وجود دارد این است که هر برگه (Tab) پردازش جدایی از دیگری دارد و در صورت، به مشکل برخوردن یک صفحه، بقیه صفحات جدا گانه بارگذاری می‌شوند و کل مرورگر هنگ نمی‌کند. تغییر مهم این مرورگر در نسخه 29، امکان پشتیبانی از WebRTC و Web Audio می باشد.

دانــــلــــود در ادامــــه مــــطــــلــــب

نــــرم افــــزار حــــدیــــث رضــــوی بــــرای آنــــدرویــــد

نرم افزار تلفن همراه "حديث روز رضوي" به صورت روزانه يك حديث ارزشمند از امام رضا علیه السلام در اختيار شما قرار مي‌دهد. اين اپليكيشن نسخه تكميلي ويجت حديث روز مي‌باشد كه به همراه ويژگي‌هاي كاربردي و به صورت يك اپليكيشن كامل ارائه شده است. حديث روز رضوي به همراه ويجت اختصاصي ارائه شده و برخي از قابليت هاي كاربردي در ويجت آن لحاظ شده است.با توجه به اينكه اين اپليكيشن به صورت كامل ارائه شده است امكان مرور كليه احاديث از طريق ويجت و دسته بندي موضوعي داخل اپليكيشن فراهم شده، همچنين به راحتي مي توانيد به اشتراك گذاري احاديث از طريق پيامك، بلوتوث و ... بپردازيد.
 
دانــــلــــود در ادامــــه مــــطــــلــــب

آنــــتــــی ویــــروس قــــدرتــــمــــنــــد انــــدرویــــد Comodo Mobile Security v2.4.1

تامین امنیت در دنیای امروزی به عنوان یکی از اصلی ترین موارد در سیستم های رایانه ای و تلفن های همراه مطرح می باشد و برای جلوگیری از ورود ویروس ها و ابزارهای مخرب به سیستم می بایستی حداقل یک آنتی ویروس برروی آن نصب باشد. نرم افزارهای آنتی ویروس مختلفی وجود دارند که هرکدام دارای کاربران مخصوص به خود هستند. Comodo به صورت همه جانبه اسمارت فون شما را زیر ذره بین می گیرد و از لو رفتن اطلاعات شما جلوگیری به عمل می آورد. با نصب بودن این آنتی ویروس از بابت تهدیدات مختلف اینترنتی خیالتان راحت باشد ، چرا که فایروال قدرتمند کومودو همه ی تهدیدات را بلوکه می کند . با این برنامه شما قادر خواهید بود به راحتی تماس های مزاحم و پیام های متنی اسپم را فیلتر کنید و با توجه به کلمات کلیدی خاص پیام های مختلف را بلاک کنید. ضد سرقت کومودو به شما این امکان را می دهد که در صورت دزدیده شدن و یا مفقود شدن گوشیتان به راحتی تمام داده ها را حذف کنید و یا گوشی خود را توسط نقشه های مختلف ردیابی و پیدا کنید.

دانــــلــــود در ادامــه مــــطــــلــــب

بــــازکــــردن فــــایــــل هــــای فــــشــــرده شــــده 7Zipper v1.13

7Zipper به شما امکان مشاهده تمام فایل های آرشیو شده مثل zip, rar, cbr, cbz, alz, egg را می دهد. شما هم چنین می توانید محتویات فایل های آرشیوی را با نگه داشتن انگشت خود به مدت چند ثانیه بر فایل مورد نظر و انتخاب See Content In Zip ببینید. امکان استخراج فایل های زیپ شده از آرشیو با انتخاب Extract Zip میسر است.

دانــــلــــود در ادامــه مــــطــــلــــب

بــــرنــــامــــه ذکــــر شــــمــــار ذاکــــر بــــرای انــــدرویــــد

 

برنامه ذکر شمار برای اندروید با امکانات جانبی را با لینک مستقیم از سایت طلبه سايبري دریافت نمایید.

 

ویژگی ها:

• امکان درج عنوان ذکر و تعداد ذکر
• امکان کاهش نور صفحه در هنگام ذکر جهت صرقه جویی در مصرف باتری
• امکان هشدار توسط ویبره پس از اتمام هر دوره ذکر
• امکان هشدار توسط ویبره با هر ذکر(جهت صرقه جویی در مصرف باتری میتوان این مورد را غیر فعال کنید)

دانــــلــــود بــــرنــــامــــه ذکــــر شــــمــــار ذاکــــر بــــرای انــــدرویــــد

لـانــچــر ســه بــعــدی بــرای مــوبــایــل هــای انــدرویــد

 

لانچر سه بعدی Next Launcher 3D با تمام لانچرهایی که تا به امروز بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نموده اید تفاوت دارد. این لانچر با طراحی بی نظیر و رنگ های فوق العاده زیبا و همچنین جلوه های سه بعدی و پویایی که در خود جای داده است می تواند شما را مسحور خود کند. از ویژگی های مختلف این لانچر که آمار بالایی از طرفداران را به خود اختصاص داده است می توان به:وجود انیمیشن ها و ویجت های سه بعدی، سبک های متفاوت برای مدیریت برنامه ها، چرخش آیکون ها دور یک محور و رابط drawer و ده ها ویژگی مهم دیگر که با دانلود این لانچر مشاهده خواهید نمود اشاره کرد.

 

دانــــلــــود در ادامــه مــــطــــلــــب

قــــرآن بــــا صــــوت و تــــرجــــمــــه فــــارســــی iQuran Pro v2.5.2

 


با iQuran در کنار خواندن متن قرآن کریم، ترجمه فارسی آن را بخوانید و همچنین از صوت تک تک آیه ها استفاده کنید! از ویژگی های این برنامه می توان به امکان نشانه گذاری آیات، جستجو قوی، راهنمای خواندن صحیح آیه ها و مشخص کردن علامات با رنگ های مختلف، جابه جایی روان در میان آیات، امکان تنظیم تعداد تکرار تلاوت آیات، وجود چندین ترجمه به زبان های مختلف از جمله فارسی، امکان یادداشت برداری و دارا بودن بیش از 5 قاری معروف اشاره کرد. این برنامه تقریبا بر روی تمامی دستگاه های اندرویدی کار می کند. برنامه کاملا توسط سايت تست شده است.

 

دانــــلــــود در ادامــه مــــطــــلــــب

مــوزیــک پــلــیــر قــدرتــمــنــد JetAudio Plus 1.9.3 – انــدرویــد

 

نام JetAudio متعلق به یکی از نرم‌افزارهای محبوب در زمینه‌ی مدیریت موزیک‌ها در کامپیوتر و موبایل است که با امکانات قدرتمند خودش کاربران زیادی از آن استفاده می‌کنند و می‌تواند جایگزین خوبی برای موزیک پلیر معمولی خود گوشی باشد. این نرم‌افزار تقریباً از همه‌ی فرمت‌های صوتی موجود پشتیبانی می‌کند. قابلیت‌های تنظیم صدای این نرم‌افزار نیز بسیار متنوع بوده و در آن به‌طور پیش‌فرض ۳۲ فرمت برای Equalizer قرار داده شده است. از دیگر امکانات این برنامه می‌توان به قابلیت نمایش متن آهنگ‌ها، داشتن تم‌های گوناگون، امکان استفاده از ویجت این برنامه در سایزهای گوناگون و قابلیت کنترل سرعت پخش فایل صوتی، اشاره کرد. برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

دانــــلــــود در ادامــه مــــطــــلــــب

تــــقــــویــــم اذان گــــو بــــاد صــــبــــا 4 ( آنــــدرویــــد )

 

تقویم اسلامی باد صبا، نمونه ای دیگر از معرفی و ارائه ارزش های اسلامی در قالب تقویم سه گانه می باشد که با هدف ارج نهادن به فرهنگ والای نماز توسط موسسه فرهنگی موج همراه نور تولید گردیده است. این نرم افزار بگونه ای طراحی شده که امکان نصب و اجرا بر روی طیف وسیعی از گوشی ها و نیز گوشی هایی با سیستم عامل آندروید را فراهم می سازد. در این نرم افزار کاربر ضمن مشاهده اعمال ، ادعیه ، آداب ، اوقات شرعی و … بصورت روزانه از قابلیت پخش خودکار اذان در اوقات شرعی شهر مورد نظر نیز برخوردار است. از دیگر امکانات آن می توان به مشاهده اوقات شرعی ۳۲۰ شهر ایران و هر نقطه جغرافیایی دیگر، ارائه وقایع روزانه ، چندین پوسته گرافیکی، تبدیل تاریخ و … اشاره داشت. گفتنی است تقویم باد صبا بدون محدودیت زمانی و به صورت رایگان برای کاربران قابل استفاده می باشد.

 

دانــــلــــود در ادامــه مــــطــــلــــب

قفل صفحه LockerPro Lockscreen 3.5 – اندروید

نرم‌افزار LockerPro Lockscreen صفحه موبایل شما در حالت قفل را به شکلی ساده و کاربردی تغییر می‌دهد. در این لاک اسکرین Notificationهای ارسال شده روی گوشی مثل تماسهای رد شده یا پیام‌های رسیده روی صفحه‌ی قفل به‌صورت لیست به شما نمایش داده می‌شود و برای دیدن آن‌ها نیازی نیست گوشی خود را از حالت قفل خارج کنید. این لاک اسکرین همچنین ابزارهایی برای دسترسی سریع به قسمت‌های گوناگون موبایل برایتان فراهم می‌کندی، با کشیدن دست به سمت راست بر روی ساعت، می‌توانید به گزینه‌های میان‌بر دسترسی پیدا کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

برای دانلود و مطالعۀ جزئیات بیشتربه ادامه مطلب مراجعه کنید

طــــلــــبــــه ســــايــــبــــري بازدید : 472 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (1)

n7 player android موزیک پلیر n7player Music Player Full 2.0.9d   اندروید

موزیک پلیر n7player یک پخش‌کننده موزیک با قابلیت‌های متنوع برای اندروید است. این موزیک پلیر سعی می‌کند با ظاهری متفاوت و با استفاده از عناصر ۳D، و با بهره گرفتن از مالتی‌تاچ، تجربه‌ی متفاوتی از پخش موزیک را در اختیار شما قرار دهد. صفحه اصلی این موزیک پلیر شامل یک ابر برچسب است که به شما کمک می‌کند راحت‌تر فایل‌های Mp3 خود را جستجو کنید. نام خواننده‌ها و کاور آلبوم‌ها نیز با ظاهری جذاب به‌شما نمایش داده می‌شود. این موزیک پلیر با ظاهری مینیمالیست جستجو در بین موزیک‌هایتان را ساده و بدون پیچیدگی می‌کند. فایل‌هایی که توسط این پلیر ساپورت می‌شوند عبارتند از: mp3, mp4, m4a, m4p, ogg, wma, wav, aac, 3gp, mid, xmf, ogg, mkv(4.0+)، همچنین دقت داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.دانلود در ادامه مطلب

طــــلــــبــــه ســــايــــبــــري بازدید : 499 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (0)

دانلودنرم افزار اطلاع رسان قوی Popup Notifier Plus اندروید

نرم افزار Popup Notifier Plus وضعیت را به شما اطلاع رسانی میکند. این نرم افزار یک اطلاع رسان قدرتمند و در عین حال با محیط کاربری زیبا میباشد. شما میتوانید با استفاده از این نرم افزار رابط کاربری اطلاع رسان گوشی خود را بهبود ببخشید. این نرم افزار بسیار کاربردی برای تمامی کاربران اندروید میباشد.دانلود در ادامه مطلب

طــــلــــبــــه ســــايــــبــــري بازدید : 454 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (0)

افکت گذاری بر روی تصاویر در اندروید با Real Bokeh(Light effect) 1.5

Real Bokeh(Light effect) v1.5 نام نرم افزار کاربردی جهت ایجاد افکت بر روی تصاویر می باشد. اگر شما نیز به دنبال زیبا سازی تصاویر در گوشی های اندروئیدی خود هستید ما برای شما عزیزان نرم افزاری کاربردی در این خصوص برای شما عزیزان آماده نموده ایم. شما عزیزان با استفاده از نرم افزار Real Bokeh به آسانی بر روی تصاویر خود افکت گذاری نمائید. اشکال و افکت ها از پیش در خود نرم افزار موجود می باشند و شما نیاز به طراحی مجدد انها ندارید. تنها شما کافیست شکل مورد نظر را انتخاب کرده و سپس رنگ مورد نظر را انتخاب کنید و بر روی شکل تصویر اعمال کنید. شما به آسانی میتوانید تصاویر خود را زیباسازی کرده و انها را جذاب تر از پیش نمائدی. از جمله ویزگی های این نرم افزار میتوان به وجود بیش از 21 شکل زیبا ، قابلیت اعمال چند شکل به یک تصویر ، 28 رنگ مختلف ، ذخیره تصاویر با تفکیک پذیری بالا ، قابلیت پاک کردن اشکال از روی تصاویر ، قابلیت اغییر اندازه اشکال بر روی تصاویر ، امکان به اشتراک گذاری تصاویر در سایت های اجتماعی همچون فیس بوک و تویتر و … اشاره کرد.دانلود در ادامه مطلب

طــــلــــبــــه ســــايــــبــــري بازدید : 654 دوشنبه 19 فروردین 1392 نظرات (1)

ultimate backup pro android تهیه نسخه پشتیبان از موبایل با Ultimate Backup Pro 3.0 – اندروید

نرم‌افزار Ultimate Backup یک ابزار بک‌آپ گیری تمام عیار است. این نرم‌افزار دارای قابلیت‌های گوناگونی نظیر بک‌آپ‌گیری خودکار هفتگی، بک‌آپ‌گیری از اکانت‌ها، بوکمارک‌ها و…، بک‌آپ گیری خودکار از اپلیکیشن‌ها پس از نصبشان و همینطور پاک کردن خودکار بک‌آپ برنامه پس از نصب آن، ارسال بک‌آپ به ایمیل و یا Dropbox، بک‌آپ گیری از دیتای بازی‌ها و برنامه‌ها (نیاز به روت دارد)، دسترسی به اطلاعات موجود در فایل‌های بک‌آپ و امکاناتی دیگر است. این برنامه از تمام اطلاعات شما نسخه پشتیبان تهیه خواهد نمود و با فعال نمودن گزینه ایمیل کردن یا ذخیره در یک فضای مطمئن می‌توانید مطمئن باشید که اطلاعات مهمتان را هیچگاه از دست نخواهید داد.دانلود در ادامه مطلب

طــــلــــبــــه ســــايــــبــــري بازدید : 767 دوشنبه 19 فروردین 1392 نظرات (0)

دانلود ویدیو پلیر قدرتمند موبایل MX Player Pro 1.7.14 – آندروید

MX Player Pro v1.7.14 نام پلیری حرفه ای برای پخش فایل های فیلم و کلیپ در اندروید می باشد. اگر به دنیال یک پلیر حرفه ای برای آندروید خود هستید ما به شما عزیزان MX Player Pro را پشنهاد می نمائیم. این نرم افزار با پشتیبانی از چندی فرمت مختلف و دارا بودن بیش از چندین کدک تمامی فیلم های و کلیپ های مورد نظر شما را در بهترین کیفیت میتواند برای شما به اجرا در اورد. این نرم افزار با پشتیبانی از پردازنده ای چند هسته ای کیفیت پخش فایل های شما را بالا می برد. انچه آزمایش ها نشان داده کیفیت اجرا فلم ها در پردازنده های دو هسته ای 70 درصد بیشتر از پردازنده های تک هسته ای می باشد. پشتیبانی از فرمت های محبوب MP4، Avi، WMV، MPEG و … ، پشتیبانی از اجرای زیر نویس ، پتشیبانی از زیر نویس اهنگ ها DVD, DVB, SSA/ASS ، پشتیبانی از MicroDVD ، پشتیبانی از MPL2 ، پشتیبانی از PowerDivX ، پشتیبانی از TMPlayer ، امکان تغییر موقعیت نمایش متن و زیر نویس ، امکان تنظیم دستی سرعت نمایش زیر نویس ، امکان قفل برای دور از دسترس قرار دادن دیگران ، پشتیبانی از پردازنده های چند هسته ای و … از جمله ویژگی های این پلیر قدرتمند می باشد.دانلود در ادامه مطلب

طــــلــــبــــه ســــايــــبــــري بازدید : 581 یکشنبه 11 فروردین 1392 نظرات (0)

نرم افزار قدرتمند Easy Downloader 2.1.8 – اندروید

Easy Downloader 2.1.8 نرم افزاری بسیار قدرتمند و کار آمد برای سیستم عامل اندروید می باشد . این برنامه برای گوشی و تبلت طراحی شده است . با استفاده از این برنامه می توانید به صورت حرفه ای و با اطمینان دانلود خود را انجام دهید و یا دانلود اسان و چند مرحله ای را تجربه کنید . از امکانات این برنامه می توان به محیط زیبا ، امکانات بسیار زیاد اشاره کرد . کار با این برنامه بسیار ساده میباشد.دانلود در ادامه مطلب

طــــلــــبــــه ســــايــــبــــري بازدید : 414 یکشنبه 11 فروردین 1392 نظرات (0)

دانلودنرم افزار AtHome Camera - Home Security

نرم افزار AtHome Camera - Home Security پیشرفته ترین نرم افزار نظارت بر تصاویر می باشد! این نرم افزار اسمارت فون های اندرویدی را به یک سیستم امنیتی کامل تبدیل میکند. با این نرم افزار میتوانید بر روی دوربین و عکس های خود نظارت داشته باشید. لازم به ذکر است که امتیاز این نرم افزار در فروشگاه اندروید 4 میباشد.دانلود در ادامه مطلب

galaxy pack پک تصاویر کهکشان Galaxy Pack 1.7   اندروید

مجموعه Galaxy Pack 1.7 شما چندین تصویر زیبا از کهکشان و جهان هستی است که به‌صورت سه‌بعدی، Realtime و با استفاده از OpenGL تصاویری زیبا و زنده را به‌عنوان عکس پس‌زمینه موبایل یا تبلت شما می‌گذارد. در این مجموعه می‌توانید از بین ۱۲ تصویر کهکشان یکی را انتخاب کنید و البته شخصی‌سازی‌های دیگری همچون انتخاب نوع ستاره‌ها، کره‌ها، تعداد ستاره‌ها، استفاده از شتاب‌سنج، سرعت حرکت و… قابل انجام هستند. برای استفاده از این مجموعه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.دانلود در ادامه مطلب

شبیه ساز سیستم عامل اوبونتو برروی اندروید Ubuntu Phone Experience

 

اوبونتو (به انگلیسی:Ubuntu)‏ یک توزیع گنو/لینوکس است که بر مبنای توزیع دبیان پایه‌گذاری شده‌است؛ اما با آن تفاوت دارد. نام اوبونتو از یکی از مفاهیم آفریقای جنوبی به معنی «انسانیت نسبت به دیگران» (به انگلیسی: Humanity Towards Others)‏ گرفته شده‌است
از ویژگی‌های بارز اوبونتو می‌توان به کاربرپسند بودن، سادگی، زیبایی، سرعت و عدم نیاز به سخت‌افزار پیچیده اشاره کرد.
این سیستم‌عامل یکی از کاربرپسندترین توزیع‌های گنو/لینوکس است و در مدت نسبتا کوتاه عمر خود، توانسته رشد خیره‌کننده‌ای در جذب کاربران عادی داشته باشد.بر طبق آمار وب، این توزیع در بین دیگر توزیع‌های گنو/لینوکس ۵۰ تا ۷۰ درصد سهم بازار را بدست آورده‌است.در ایران نیز این سیستم‌عامل کاربران زیادی را جذب کرده و جامعهٔ مجازی نسبتا خوبی در کنار آن شکل گرفته‌است. اوبونتو دارای پشتیبانی نسبتا خوبی از تمام زبان‌های زنده دنیا از جمله زبان فارسی است.دانلود در ادامه مطلب...

 

آموزش کامل نصب نسخه نهایی Qt برای سیمبیان ^1 و ^3

 

در این پست تصمیم گرفتم برای حل مشکلات دوستان آخرین ورژن ارائه شده برای سیمبیان ^۱ و ^۳ رو قرار بدم

دوستانی که از نوکیا بل استفاده می کنند نیازی به نصب Qt ندارند چون همراه گوشی نصب شده است.دانلود در ادامه مطلب

 

 

نرم افزار چت و اشتراک گذاری عکس ها WeChat v4.2 برای سیمبیان ^3

 

برنامه ای قوی و جامع چت به همراه اشتراک گذاری تصاویر
با برنامه WeChat می تونین با دوستان خود در سراسر جهان چت کنین و موقعیت جغرافیایی افراد رو از طریق سیستم LBS(سرویس مبتنی بر موقعیت جغرافیایی مشترک)پیدا کنین
این برنامه پیش از این برای IOS، آندروید و ویندوز فون در دسترس بود,حالا میتونین از این نرم افزار فوق العاده بر روی گوشی های سیمبین خود استفاده کنید.این نرم افزار ساین شده و براحتی قابل نصب است.دانلود در ادامه مطلب...

شبیه ساز نوکیا بل برای سیمبیان ^1 و ^3 Belle Shell v2.00

 

با نصب این نرم افزار میتوانید کار در محیط کاربری نوکیا بل را در گوشی خود تجربه کنید

از ویژگی این نرم افزار:

داشتن ۳ تا ۶ هوم اسکرین

امکان قرار دادن ویجت

امکان اضافه کردن شرتکات برنامه ها به هوم اسکرین

*این برنامه ساین شده و براحتی قابل نصب است

 

 

نرم افزار Fingerprint Unlock یکی از بهترین برنامه ها برای آنلاک کردن گوشی موبایل شما با اثر انگشت است که قابلیت شخصی سازی و ایجاد جلوه های صوتی و نوری و ویبره برای آنلاک را دارا میباشد این نرم افزار ساین شده و براحتی قابل نصب است.دانلود در ادامه مطلب...

ارسال SMS های تصویری آماده Beautiful SMS 2 v1.00 برای سیمبیان ^1

 

 

با نصب این نرم افزار شما میتوانید اس ام اس های تصویری ارسال کنید

همه ی این تصاویر با شکلک های ساده موجود در گوشی ساخته شده اند و برروی هر گوشی ای قابل مشاهده هستند

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

* نرم افزار برپای Qt میباشد

آنلاک گوشی به روش هایی کاملا زیبا با SPP SlideUnlock v3.10

 

با استفاده از SPP SlideUnlock میتوانید گوشی موبایل خود را به حالت های بسیار زیبا آنلاک کنید. هم اکنون میتوانید این نرم افزار جالب را به صورت ساین نشده برای گوشی های موبایل سری ۶۰ ورژن ۵ و سیمبیان ۳ با فرمت sis از سایت دریافت کنید.

 نرم افزار تقویم هجری شمسی برای 5800 – Hijri Calendar v1.00

 

تقویم هجری شرکت asgatech که چهار زبان انگلیسی و عربی و فارسی و اردو رو ساپورت می کنه. از جمله امکانات برنامه میشه به اضافه کردن Note برای روزهای مورد علاقه اشاره کرد.

نرم افزار مدیریت کامل بر روی اس ام اس ها با Trustmobi MobiMessage v2.70

 

نرم افزار Trustmobi MobiMessage یک نرم افزار عالی برای مدیریت کامل اس ام اس ها میباشد. هم اکنون میتوانید این نرم افزارکاربردی نوکیا را به صورت کاملا ساین شده با فرمت sis از سایت دریافت کنید.

نسخه جدید برنامه باز کردن گوشی با اثر انگشت با ThinkChange FingerPrint v3.00

 

نرم افزار کاربردی و سرگرم کننده ThinkChange FingerPrint به شما این امکان را می دهد که گوشی خود را به یک سیستم امنیتی بسیار قوی البته تقلبی مجهز کنید. اساس کار نرم افزار به این صورت است که بعد از تماس انگشت شما با صفحه انگشت شما در ظاهر اسکن میشود. توسط نرم افزار مورد بررسی قرار میگیرد که با نمایش اثر انگشت و پخش صدای فریبنده کار را واقعی به نظر می رساند و بعد از شناسایی اثر انگشت شما قفل گوشی باز میشود. قسمت جالب اینجاست که شما میتوانید نرم افزار را تنظیم کنید که مثلا بعد از ۳ بار لمس گوشی صفحه گوشی را باز کند. برای استفاده از نرم افزار در قسمت رجیستر یک کد دلخواه وارد کنید تا نرم افزار نامحدود شود. که هم اکنون میتوانید به صورت ساین نشده از سایت دریافت کنید.

 نرم افزار ضد سرقت F-Secure Anti-Theft برای گوشی های سری 60 ورژن 5

 

نرم افزار F-Secure Anti-Theft v6.20(16211) نرم افزاری جدید و فوق العاده کاربردی می باشد که برای گوشی های نوکیا منتشر شده است و با استفاده از این نرم افزار کاربردی می توانید به راحتی از گوشی خود در برابر سرقت و دزدی اطلاعات جلوگیری به عمل آورید.این نرم افزار دارای فرامین متعددی جهت کنترل گوشی و جلوگیری از سرقت آن می باشد که می توانید با ارسال هر یک از آنها توسط اس ام اس دستورهایی را بر روی گوشی اجرا کنید.

 انداختن عکس تمام صفحه مخاطب شما در گوشی های نوکیا با Best Full Screen Caller For

نرم افزار Best Full Screen Caller نرم افزاری جدید و فوق العاده کاربردی می باشد که به وسیله ی آن می توانیدعکسهای مخاطبین خود را به صورت تمام صفحه مشاهده کنید.این نرم افزار طراحی بسیار زیبایی دارد که به گوشی شما جلوه خاصی نیز میدهد.این نرم افزار برای گوشی های نوکیای دارای سیستم عامل سیمبیان سری ۶۰ ویرایش پنجم و وسوم ارائه شده است

 

 نرم افزار چراغ قوه با Flashlight Touch v1.10 برای سری 60 ورژن 5

 

نرم افزار Flashlight Touch v1.10 نرم افزاری جدید و در نوع خود بسیار جالب می باشد که با نرم افزارهای مشابه ارائه شده دارای یک تفاوت عمده می باشد.این نرم افزار می تواند گوشی شما را تبدیل به یک چراغ قوه کند ، اما قابلیت بسیار جالبی که در این نرم افزار وجود دارد قابلیت تغییر رنگ نور چراغ قوه می باشد.شما می توانید در این نرم افزار با تغییر مقدار رنگ های آبی ، قرمز و سبز ، رنگ مورد نظر خود را ایجاد نمایید و آن را بر روی گوشی تنظیم کنید.

 

 

<br />
پیش بینی وضع هوا بر روی گوشی های نوکیا ۵۸۰۰ و N97 با Accu weather<br />

 

نام یک نرم افزار هواشناسی مخصوص گوشی N97 , 5800 است . با این نرم افزار می توانید پس از اتصال به GPRS از وضعیت لحظه ای جوی شهر و منطقه جغرافیایی خود ، وضعیت آب و هوایی در یک هفته آینده ، میزان بارش در یک ماه گذشته و… اطلاعات کسب نمایید . از مزیت های این نرم افزار هزینه اندک GPRS هنگام اتصال می باشد که شما می توانید با هزینه اندک از آب و هوای مناطق و شهر های مختلف بر روی تلفن همراه خود اطلاعات کسب نمایید . نسخه ای از این نرم افزار که برای گوشی N97 تهیه نموده ایم را نیز می توانید به صورت widget برروی Home screen خود قرار دهید .

 

حــــمــــايــــت مــــيــــكــــنــــيــــم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • ســــایــــبــــری 313
  • مـــعـــبـــر شـــهـــدا
  • صَـــبــــاحَـــت
  • مــنــتـــظـــران فــــــــــرج
  • طرحی نو در مسابقه کتابخوانی
  • جـــوان انـــقـــلـــابـــی
  • مـــهـــراوه
  • ظـــهـــور - 313
  • مـعـبـر سـایـبـری هـمـراه رهـبـر
  • کــوی ابــوذر غــفــاری
  • صــالــحــیــن حــوزه صــدیــقــه کــبــری
  • قـــلـــم ســـایـــبـــری
  • یــــا مــــهــــدی ادرکــــنــــی
  • داستان های نماز
  • تـــــــرویــــــج بصـــــــیرت
  • بــــــــــــــوی حـــــــرم
  • عــلــمــدار ســایــبــری
  • بــه روز بــاشــیــد
  • کــــلــــرجــــی
  • مـــــاه کـــــربـــــلـــــا
  • آدانــــا دانــــلــــود
  • موسسه فرهنگی امام هادی
  • امــتــداد امــام
  • سبک زندگی شهدا
  • مــنــجــی وب
  • مـشـکـات الـزهـرا(س)
  • پـایـگـاه اخـتـصـاصـی مـداحـی اهـل بـیـت کـربـلـا
  • از نــســل آســمــان
  • عــلــقــمــه
  • مــولــا مــهــدی گــل یــاس
  • پایگاه فرهنگی مذهبی ذوالفقار
  • هـیـئـت مـحـبـیـن الـمـهـدی (عج)
  • بـدانـیـم کـه نـمـی دانـیـم ؟
  • جــهــاد ســایــبــری طــلــبــه
  • بــچــه هــاي خــيــلــي بــا حــال
  • طــــریــــق
  • پــــیــــرو
  • پـایـگـاه بـسـیـج مـسـجـد مـوسـی بـن جـعـفـر(ع)
  • زنــدگــیــنــامــه مــشــاهــیــر
  • ســــربــــاز ولــــایــــت
  • هـيـئـت قـرآن مـسـجـد مـوسـي بـن جـعـفـر(ع)
  • دنــیــای حــنــانــه
  • هـیـئـت مـذهـبـی مـنـتـظـران حـضـرت مــهــدی فـرخ آبـاد
  • عــــشــــق وطــــن 140
  • مــــردان بــــی ادعــــا...
  • ❤قـرآن نـور الـهـی-:-قـرآن هـدیـه الـهـی❤
  • کـانـون فـرهـنـگـی شـهـیـد هـادی تـقـی لـو
  • نــیــوز گــونــاگــون
  • گــروه ســایــبــری عــمــار
  • مؤسسه قرآنی فاطمة الرسول امین شهر
  • جــنــبــش مــردمــي مــعــراج
  • ۩✿☆هــشــتــمــیــن خــورشــیــد☆✿۩
  • عــشــق یــعــنــی یــه پــلــاک
  • جـبـهـه فـرهـنـگـي-مـذهـبـي امـام صـادق(ع)
  • Nedaye Daroon
  • چـــــــــادرم...
  • از دیــار گــیــت تــا مــشــهــدالــرضــا
  • ســربــازان امــام زمــان«عــج»
  • زنــدگــیــنــامــه مــشــاهــیــر
  • دل رهــــــــبــــــــر
  • مــــخــــتــــلــــف
  • امــام عــشــق=هــادی نــقــی
  • کـانـون فـاطـمـیـه مـیـنـاب
  • جــــنــــگ نــــرم
  • پــایــگــاه فــرهــنــگی بــشــیــران
  • پــایــگــاه ســایــبــری حــــبـــــل
  • لــــهــــوف
  • ♥معبـــرسایبـــری بــــی سنگــــ♂ــر♥
  • بــچــه هــای مــلـاثــانــی
  • نــــگــــاهــــی و یــــادی
  • فــــروشــــگــــاه پــــارســــی
  • .::ولـایــــت رمــــز پــــیــــروزی::.
  • ☀ گــــروه ظــــهــــور ☀
  • ســایــت جــامــع اعــیــاص
  • مــــشــــت پــــولـادیــــن
  • کــلــیــک هــای پــایــداری
  • عــاشــقــان ولـایــت
  • حــــريــــم آســــمــــانــــي
  • اقــــامــــه نــــمــــاز
  • حـوزه مـقـاومـت بـسـیـج دانـش آمـوزی بـالـاده
  • ☫ســـفــر عـــشــق پــایــانــی نــدارد☫
  • مـا نــصل سـومـی هـا
  • ســایــت عــاشــقــان ظــهــور مــهــدی
  • گــــل نــــرگــــس
  • لــبــيــك يــا امــام خــامــنــه اي
  • پـايـگـاه فـرهـنـگـي مـذهـبـي بـاب الـحـوائـج
  • عـاشـقـانـه ای بـرای بـنـدگـان خـدا
  • کــوهــپــایــه اصــفــهــان شــهــرک فــاطــمــیــه (س)
  • كــــبــــوتــــر حــــرم
  • يــــا صــــاحــــب الــــزمــــان
  • كــــبــــوتــــران زمــــيــــنــــي
  • شــــمــــیــــم ظــــهــــور
  • شــــهــــیــــدان زنــــده انــــد
  • عــلـامــرودشــت تــاون
  • بــشــارت 110 ؛ وبــلـاگــی از جــنــس پــلـاک
  • بــــانــــک پــــیــــامــــک مــــهــــدوی
  • تــــبــــلــــیــــغ اســــلـام
  • لَــنَــهــدیَــنَّــهُــم سُــبُــلَــنــا
  • پــايــگــاه مــبــارزه بــا شــيــطــان
  • سائل-12
  • تــکــیــه گــاه جــان
  • چــــشــــم هــــای مــــنــــتــــظــــر
  • ســربــدارانــ
  • لــــبــــیــــک یــا خــــامــــنــــه ای
  • foxgraph | ســفــارش طــراحــی
  • گـــــ.ســربـند.ـــرافیـک
  • جامع ترین گالری عکسهای مذهبی و اسلامی
  • ☫ رزمــــنــــده ســــایــــبــــری ☫
  • صــــدر
  • انــــس بــــا قــــرآن کــــریــــم
  • رازمـــــجـــــنـــــون
  • شــــهــــیــــد گــــمــــنــــام
  • مــــهــــدويــــت
  • .::وبــلـاگ ارزشــی بــصــیــرتــیــهــا::.
  • تــــا شــــهــــدا بــــا شــــهــــدا
  • کـانـون فـرهـنـگـی دانـشـجـویـی بـصـیـرت
  • عــــلــــوی اســـــتــــدلـالــــی
  • .::در مــــســــيــــر اوج::.
  • دلــــبــــخــــواه
  • اســــلـام، دیــــن جــــاویــــدان
  • پايگاه بسيج شهيد مظاهر رضائيان
  • غــــیــــرت عــــشــــق
  • حماسه سیاسی وحماسه اقتصادی
  • بــــهــــتــــريــــن راه رســــيــــدن بــــه خــــدا
  • *مژده ظهور نزدیک است*
  • عــــطــــر کــــربــــلـــا
  • مــــنــــتــــظــران حــــضــــرت
  • اصــــحــــاب و انــــصــــار الــــمــــهــــدی (عج)
  • مــــحــــض رضـــــا عــــلــــیــــه الــــسّــــلـام
  • ســـمـــت مـــهـــدی (عـــج)║پــاتـــوق مــنــتـــظــران
  • تــــرنــــم عــــفــــاف
  • رازی در مــنــتــهــی الــیــه مــشــرق
  • شــهــدا رایــاد کــنــیــد بــاذکــر صــلــوات
  • گــــنــــجــــیــــنـــه هـــای گــــمــــشــــده
  • قــــصــــه ســــرداران
  • دوســــتــــــــ قــــرآنــــي
  • ســبــكــبــالـان عــاشــق كــوهــبــنــان
  • تــــخــــريــــبــــچــــي
  • پــایــگــاه بــســیــج شــهــیــد نــوروزی چــلــیــچــه
  • ثـــــقـــــلـــــيـــــــن
  • بــــاشــــگــــاه افــــســــران جــــنــــگ نــــرم
  • مـــعـــبـــر ســـایـــبـــری ولـــایـــت
  • هــــديــــه اي از مــــادر
  • ☫رهــــبــــرم ســــیــــدعــــلــــی☫
  • ☆*¨★`*☆دخترحوا☆*¨★`*☆
  • حــجــاب، پــــرچــــم مــقــابــلــه بــا تــهــاجــم فـــرهـــنـــگـــی
  • مــــــــــدد
  • ولــايــت فــقــيــه و حــكــومــت اســلــامــي
  • مــــنــــتــــقــــم
  • خــــدای مــــن
  • دلــــســــوخــــتــــگــــان
  • شـــیـــعـــه یـــعـــنـــی دســـت بـــیـــعـــت بـــاعـــلـــی
  • فـــــــطـــــــــرس
  • پـــایــگــاه خــبــری مــیــربــازار هــادی شــهــر
  • ســــــــاکــــــــن
  • دانــــلــــود صــــلــــواتــــی
  • پــایــگــاه اطــلـاع رســانــی هــیــئــت
  • حــامــیــان ولـایــت ســیــد عــلــی
  • زلـال گـــرافـــیـــکــــــ
  • حــضــرت زیــنــب کــبــری ســلــام الله عــلــیــهــا
  • عــطــش انــتــظــار
  • ســـلـــطـــان وفـــا
  • تـــــــرویــــــج بصـــــــیرت
  • ذوالــــفــقــار حــــــــیـــــــــــدر
  • بــه ســوی ظــهـــور
  • گــوهــرکــمــال ، حــجــاب بــرتــر
  • یــاقــوت ســرخ
  • کــانــون وبــلــاگ نــویــســان قــم
  • در جـسـتـجـوی واقـعـیـت
  • پایگاه فرهنگی اجتماعی مصاف
  • از علی تا سیدعلی(از کوفه تا تهران)
  • هیئت مذهبی خادمین حسین(ع) آبدانان
  • پايگاه تحليلي-خبري بــالاتـر از بالاترین
  • میر محمد حسین زاده تولون
  • چــتــر بــاز
  • پــیــروان ولایــت
  • *مـهـدی مـا*عـج
  • السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین
  • ˙·٠●❤جنبش سبز❤●٠·˙
  • مــدافــعــان جــنــگ نــــرم
  • شهدا (حامد گ)
  • عــشــق دوازدهــم
  • چشم انداز ایران - سال 1404
  • حــجــاب
  • دخــتــران بـابـا عـطـا
  • گــدای فـاطـمـه(س)
  • اهــل بیتــــ
  • ولـایـتــــــ عـلــوی 12
  • مــعــرفــت انـسـان بـه خـدا
  • گــل نــرگــس
  • شهید احمد پلنگ نژاد
  • شــاهــد 73
  • عـاشـقـان کـلـام وحــی
  • ☫☫☫رزمنده ســـایبری ولایــــــت☫☫☫
  • فـریـاد مـهـتـاب-حـامـی عـفـاف و حـجـاب
  • طلــــعت آدیــنــه
  • آمــوزش قــرآن کــریــم
  • نـــور مــعــرفـت
  • پنجره ی انتظار
  • انــتــظــار غـریـب
  • >>شرهانی
  • تــرنــم عــفــاف
  • .::فوزالعظیم::.
  • ســتــاره تــاریــکـی
  • تــســنــیــم
  • دفــتــر ســرخ
  • حــرم شــاه-بانکــ شعر و اشــــعار مذهبی
  • کریــــم آل طــــه
  • جبهه فرهنگی فاطمــــیون
  • سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان قائمشهر
  • یعلمون| بدانیم و عمل کنیم
  • او خواهد آمــــد....
  • حضرت مهدی«عج»
  • زندگی در جوانی
  • پایگاه فرهنگی ظهور قائم
  • شهیدان زنده اند
  • مــجــنــون الــحــســیــن
  • هــيــئــت فــدائــيــان امــيــرالــمــومــنــيــن(ع)-مــشــهــد
  • به نام او که پاکی باران مظهر وجود اوست
  • ندای معلول
  • الغــــوث
  • هیئت مکتب الزینب زنجان
  • گل شقایــق امیــر
  • امام خامنه ای (مدظله العالی)
  • بی سر کــــربلا
  • ان الارض یرثها عبادی الصالحون
  • یاوران الحجه «عج» نجف آباد
  • ***منتظران حضرت قائم***
  • استحکام ایمان
  • کبــــوتر حــــرم
  • نسیــــم جمکــــران
  • پایگاه فرهنگی محبان علی اکبر سرابله
  • مینو جهان وب
  • خورشــیــــد
  • بچه های حــــــــــرم
  • اعوانه
  • آزاد اندیش
  • شهید حمید فیروزی
  • حديث اشك | اشعار اهل بيت عليهم السلام
  • معلمی از دیار سربازان
  • ضد گلوله
  • سلام
  • حجــــــــاب
  • آخر الزمان انتظار مهدویت
  • اگر تنهاترین تنها شوم باز هم خدا هست
  • واگویه های یک عاشق
  • طلبه با حجاب!!!
  • بوی دین
  • به سوی خدا
  • اسرائیل،مشق شیطان
  • .::طلبه پاسخگو::.
  • آریان بلاگفا
  • بسم رب الحسین
  • مرواریدی در صدف
  • شهدا را یاد کنید
  • ::: سنگر سایبری سلوک معرفت:::
  • حضرت مهدی عج ........... دلتنگتم
  • نوای ذاکرین حسینی
  • سرباز سایبری حضرت امام خامنه ای
  • پایگا قرآنی دارالقرآن
  • هیئت مکتب العباس
  • نــــوري از بــــهــــشــــت
  • هاتف 313
  • افسر سایبری موعود
  • حاج فلاح تفتی
  • بهشت ارغوان
  • اخلاصی ها
  • توابین
  • رزمنده سايبري
  • تـ ع ـجیل
  • ثامن تـــــم مرجع قالب و ابزار
  • مقتدر مظلوم
  • بهترین بک گراندها
  • بوي سيب
  • گرافیک سرای نوین | دانلود | عکس
  • منذرين
  • IT NEWS
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • .:: حــمــایــت مــیــکــنــیــم ::.
    آمار سایت
  • کل مطالب : 882
  • کل نظرات : 573
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 106
  • آی پی دیروز : 106
  • بازدید امروز : 149
  • باردید دیروز : 162
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,151
  • بازدید ماه : 1,151
  • بازدید سال : 87,508
  • بازدید کلی : 3,328,468
  • لــــوگــــوي مــــا
    لــــوگــــوي دوســــتــــان
    بــراي مــشــاهــده لــوگــوي دوســتــان كــلــيــك كــنــيــد...
    ارتــــبــــاط بــــا مــــا
    حـــمـــایـــت از مـــا
    .::بــرای حــمــایــت از مــا کــلــیــک رنــجــه بــفــرمــائــیــد::.
    رمــــزيــــنــــه ســــايــــت
    My QR-Code
    نــــواي آنــــلـايــــن
    سـامـانـه پـیـامـکـی سـایـت

    .:::ســامــانــه پــیــام کــوتــاه طــلــبــه ســایــبــری::.