loading...
.::طــــلــــبــــه ســــايــــبــــري::.
تــــابــــلــــو اعــــلـانــــات

.::خــیــریــه هــمــت | اولــیــن خــیــریــه دیــجــیــتــال ایــران::.

ویــــرایــــش و مــــدیــــریــــت حــــرفــــه ای تــــصــــاویــــر بــــا ACDSee Ultimate v8.1.1.Build.38

نرم افزار ACDSee Pro ، نرم افزار بسیار قدرتمند جهت مشاهده، مدیریت، ویرایش، انتشار و سازماندهی فرمتهای مختلف تصاویر می باشد. اکثر کاربران نسخه های مختلفی از این نرم افزار را در چند سال اخیر تجربه نموده و می توان به جرات بیان نمود که ACDSee از آن دسته نرم افزار هایی است که هر کاربر پس از نصب ویندوز بروی سیستم خود نصب می کند و در یک جمله نرم افزاری محبوب، مفید و پرکابرد می باشد. این نرم افزار که از راسخون دانلود میکنید محیطی فوق العاده ایده آل را جهت کار و بایگانی فرمت های مختلف تصاویر را در اختیار عکاسان و آتلیه داران و کاربران معمولی قرار می دهد و با قابلیت های جدیدی که به این نرم افزار اضافه شده تقریبا تمام کارائی های ممکن جهت کار ویرایش، مدیریت، مرور و سازماندهی فرمت های مختلف تصویری را در اختیار کاربران قرار می دهد. همچنین در نسخه ی جدید پشتیبانی حرفه ای از فرمت های نسبتاً جدید عکاسی نیز گنجانده شده است.   دانــــلـــــود در ادامــه مــــطــــلــــب

تــــصــــحــــیــــح و بــــهــــبــــود رنــــگــــهــــا در عــــکــــس CyberLink ColorDirector Ultra 3.0.3229

CyberLink ColorDirector Ultra از محصولات جدید کمپانی مشهور CyberLink جهت ویرایش و تنظیم رنگ پذیری پیشرفته ی تصاویر و فایل های ویدئویی می باشد که کاربران با استفاده از آن میتوانند با تغییر رنگ های اصلی عکس ها و ویدئوهای خود آنها را به فیلم ها و عکس های حرفه ای تبدیل کنند و برای استفاده در برنامه های ویرایشگر دیگر و یا برای آپلود در سایت یوتیوب و سایر سایت های اشتراک گذاری ارائه دهند .

دانــــلــــود در ادامــــه مــــطــــلــــب

 جــــســــتــــجــــو، مــــشــــاهــــده و مــــدیــــریــــت عــــکــــســــهــــا Picasa Photo 3.9.0 Build138.150

آیا هارد دیسک شما پر از عکس های گوناگون میباشد؟ عکس هایی که از روی سی دیها کپی کرده اید، از اینترنت دانلود کرده اید و یا با دروبین دیجیتال خود آن ها را تهیه کرده اید. جستجو در بین این همه عکس برای رسیدن به عکس مورد نظر همواره یکی از دغدغه های شما بوده است،Google Picasa این امکان را برای شما فراهم میکند تا تمام عکس های ریز و درشت روی هارد دیسک خود را پیدا کنید، ویرایش نموده و با دیگران به اشتراک بگذارید، هر بار که پیکاسا را اجرا میکنید این برنامه با جستجو در میان تمامی فایل ها، تمام عکس های روی هارد را می یابد و آنها را در دسته های قرار داده و برحسب تاریخ مرتب میکند، پیکاسا با نمایش تصاویر بند انگشتی از تمام عکس ها به شما برای پیدا کردن عکس مورد نظر کمک فراوانی میکند. شما از طریق پیکاسا میتوانید عکس های خود را ویرایش کنید و آنها را از طریق سی دی، ایمیل و یا برنامه اشتراک عکس Hello برای دوستان خود ارسال کنید.
Web Albums قابلیت جدیدی است  که به این نسخه نرم افزار اضافه شده است، شما میتوانید با وارد شدن به حساب خود در گوگل عکس های خود را از درون پیکاسا به راحتی و تنها با یک کلیک در فضای شخصی خود آپلود کنید و آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید همچنین آلبوم های شخصی دوستان خود ببینید و عکسهای آن ها را نیز ذخیره کنید.

دانــــلــــود در ادامــــه مــــطــــلــــب

AVS Image Converter نرم افزاری با کاربردی آسان برای تبدیل فرمت فایل های تصویری در بین فرمت های کلیدی این حوزه می باشد. این برنامه شما را قادر می سازد تا به راحتی فرمت تصویر دیجیتالی خود را تغییر داده، آن را ویرایش کنید و در فرمت دلخواه متفاوتی ذخیره کنید. همچنین می توانید از ویژگی های resize, rotate و اعمال تنظیمات auto-correction برای تصویر استفاده کنید و یا افکت های موجود در این برنامه را به منظور آماده سازی تصویر برای چاپ یا آپلود روی وب سایت، بکار برید.

دانــــلــــود در ادامــــه مــــطــــلــــب

طــــلــــبــــه ســــايــــبــــري بازدید : 584 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

ویــــرایــــش حــــرفــــه ای تــــصــــاویــــر Serif PhotoPlus X7

نرم افزار Serif PhotoPlus X7  ابزاری قدرتمند در زمینه ویرایش و تدوین تصاویرمی باشد. Serif PhotoPlus از محیط Layering برای ویرایش پشیبانی خواهد کرد. افکت ها و براش های بسیاری در این ابزار گنجانده شده است تا این که کاربر بتواند علاوه بر امکانات فوق العاده حرفه ای نرم افزار از امکانات موجود در قسمت افکت ها هم بهره مند شود. کیفیت در ذخیره سازی تصاویر و انتخاب فرمت کاملاً در اختیار کاربر است و با توجه به درخواست کاربر است که فایل تصاویر ذخیره می شود. طراحی تصاویر و نقاشی های حرفه ای، بهبود روشنایی، کنتراست و تعادل، از بین بردن قرمزی چشم در تصاویر، امکان سیاه و سفید کردن تصاویر، رنگ کردن تصاویر سیاه و سفید،  امکان تغییر در شیب رنگ تصاویر، اضافه کردن افکت های خاص،  افکت ها و براش های زیبای نرم افزار، امکان استفاده از فرمت PSD و ... از ویژگی های این نرم افزار می باشد. سرعت بسیار بالا در بارگزاری و پس از پایان کار در ذخیره سازی تصاویر حجیم از قابلیت های مهم این نرم افزار می باشد.

دانــــلــــود در ادامــــه مــــطــــلــــب

طــــلــــبــــه ســــايــــبــــري بازدید : 567 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

ويــــرايــــش و بــــهــــیــــنــــه ســــازی عــــکــــس دیــــجــــیــــتــــال DxO Optics Pro v9.1.5 Build 1919 Elite

DxO Optics Pro این نرم افزار گرافیکی به درد عکاسان آماتوری می خورد که عکاسی را تازه شروع کرده اند DxO Optics Pro هر 2 فرمت jpg و RAW را پشتیبانی می کند و خیلی از مشکلاتی که از لحاظ کیفیت دامن گیر عکاسان است را از جلوی پایشان بر می دارد. همچنین توسط این برنامه می توانید به صورت ویژه بر روی تصاویر زوم کنید اما کیفیت از بین نمی رود. با این نرم افزار فوق العاده محدودیت را از دوربین عکاسی خود حذف کنید.این نرم افزار قابلیت Optical Corrections برای رفع حالت گنبدی شکل تصاویر گرفته شده با لنز های واید را داراست. همچنین دارای قابلیت رفع مشکل زاویه Geometric corrections دارد که می تواند زاویه درونی عکس را تغییر دهد. همچنین با قابلیت Denoising میتوانید نویزهای مزاحم درون تصاویر گرفته شده در تاریکی شب را از بین ببرید. همچنین قابلیت پیشرفته تنظیم exposure و contrast نیز دارد. DxO قابلیت تبدیل انواع فرمت های RAW به یکدیگر را نیز دارد.
قابلیت فوق العاده دیگر DxO سیستم تصحیح رنگ آن است که دارای قالب های فراوانی است که با یک کلیک بر روی تصویر شما اعمال می شود. Presets های موجود در این بخش دل هر عکاس هنرمندی را آب می کند. سیستم مدیریت رنگ Color management پیشرفته آن قابلیت بوکمارک کردن رنگهای دلخواه شما را دارد. همچنین رابط کاربری فوق العاده این نرم افزار از سیستم های چند مانیتوره نیز پشتیبانی می کند. بخش Sharpness mask  نیز برای بالابردن وضوح تصاویر گرفته شده با دوربین دیجیتال کاربرد بسیاری برای عکاسان دارد.

دانــــلــــود در ادامــــه مــــطــــلــــب

مــــدیــــریــــت تــــصــــاويــــر بــــا  Adobe Bridge CC v.6.0.1.6

با استفاده از  Adobe Bridge CC 6.0.0.151 به آسانی می توانید عکس های خود را سازماندهی کنید. به آسانی و به سرعت می توانید عکس های خود را به صورت دسته ای ویرایش کرده و نیز بر روی آن ها واترمارک قرار دهید. همچنین می توانید به سرعت فایل های مدیای خود را پیدا کرده، فیلتر کرده، مرتب کرده و یا سازماندهی کنید.

دانــــلــــود در ادامــــه مــــطــــلــــب

تــــبــــدیــــل،ویــــرایــــش و قــــرار دادن واتــــرمــــارک بــــر روی تــــصــــاویــــر AVS Image Converter 3.1.1.275

AVS Image Converter نرم افزاری با کاربردی آسان برای تبدیل فرمت فایل های تصویری در بین فرمت های کلیدی این حوزه می باشد. این برنامه شما را قادر می سازد تا به راحتی فرمت تصویر دیجیتالی خود را تغییر داده، آن را ویرایش کنید و در فرمت دلخواه متفاوتی ذخیره کنید. همچنین می توانید از ویژگی های resize, rotate و اعمال تنظیمات auto-correction برای تصویر استفاده کنید و یا افکت های موجود در این برنامه را به منظور آماده سازی تصویر برای چاپ یا آپلود روی وب سایت، بکار برید.

دانــــلــــود در ادامــــه مــــطــــلــــب

بــــهــــتــــریــــن نــــرم افــــزار طــــراحــــی تــــصــــاویــــر بــــه صــــورت وکــــتــــور Adobe Illustrator CC 17.0.0

Adobe Illustrator CC 17.0.0 نام نرم افزاری می باشد که همان طور که در بالا اشاره شد یکی دیگر از محصولات کمپانی مشهور Adobe می باشد. توسط این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا به طراحی برداری روی تصاویر، فایل های تصویری ، انیمیشن های فلش و ...  بپردازند.. در این نرم افزار از ابزارهای متعددی بهره مند خواهید بود که از جمله می توان به ابزار Eraser اشاره نمود توسط این ابزار شما قادر خواید بود تا بر روی یک تصویر رنگ و یا قسمتی که با دیگر نقاط تصویر متفاوت است را انتخاب نموده و سپس با این ابزار بر روی قسمت مورد نظر حرکت کنید تا دیگر رنگ حذف شده و تصویر و یا رنگ زمینه آن برای شما نمایش داده شود.نمونه تصویر زیر نوعی از طراحی های برداری خاص ایلاستراتور است که با مشاهده آن به سبک طراحی های برداری یا به اصطلاح وکتور این محصول بیشتر آشنا می شوید.

دانــــلــــود در ادامــه مــــطــــلــــب

صــــفــــحــــه آرایــــی آســــان و حــــرفــــه ای QuarkXPress 10.0.2 Multilingual

QuarkXPress نرم افزاری قدرتمند در زمینه ترکیب نوشتن، ویرایش و حروف چینی با رنگ و تصاویر برای تولید خروجی نهایی پویا می باشد. QuarkXPress، رابط کاربری چند منظوره است که به شما کمک می کند تا متن ها را ترکیب کنید و تصاویر و رنگ را ویرایش نمایید. QuarkXPress به طور گسترده ای توسط مجلات، روزنامه ها، آژانس های تبلیغاتی، حروف چین ها، پرینتر ناشران شرکت ها، شرکت های طراحی، فروشگاه، ناشران کتاب ها و طراحان فرم استفاده می شود. همچنین توسط شرکت های تجاری نیز برای چاپ و نشر استفاده می گردد. مطالبی را بر حسب تخصص موجودتان درست کنید و محتوای چاپ شده تان را بر روی رسانه های مختلف به اشتراک بگذارید. برای این کار از ابزار ساخت برنامه های چندمنظوره فلش و وب، بدون نیاز به کدنویسی و یا انجام دادن کاری اضافی استفاده کنید.متن های بسیار عالی ایجاد کنید و افکت هایی که می خواهید با استفاده از فن چاپ طراحان انجام دهید. از این نرم افزار آسان و در سطح حرفه ای در ساخت صفحاتتان استفاده کنید.

دانــــلــــود در ادامــه مــــطــــلــــب

ویــــرایــــشــــگــــر حــــرفــــه ای تــــصــــاویــــر GIMP 2.8.10 Final

 

GIMP نرم افزاری رایگان و چند سیستم عامل (ویندوز،لینوکس و مک) می باشد که دارای قابلیت های اصلی فتوشاپ بوده و آن را جایگزین رایگان فتوشاپ می دانند. تمامی آنچه در زمینه ویرایش فایل های عکس نیاز خواهید داشت نرم افزار وجود دارد نظیر تبدیل فرمت،ویرایش،رتوش،اصلاح رنگ،بهینه سازی عکس،تنظیم نور کنتراست و vibration و… که مسلماً میدانید این امکانات درون فتوشاپ وجود دارد. پشتیبانی از براش و قابلیت استفاده از قلموها و دارا بودن قلموهای مختلف در نرم افزار تعبیه شده است. پشتیبانی از حالت layers و لایه بندی و همچنین پشتیبانی از فرمت های زیاد عکس نظیر  bmp, gif, jpeg, mng, pcx, pdf, png, ps, svg, tiff, tga, xpm و فرمت فتوشاپ یعنی psd از امکانات مهم نرم افزار تلقی می شود. دارا بودن امکانات gradient و blend و دارا بودن افکت ها و فیلترها نیز باعث مشابه شدن هرچه بیشتر به فتوشاپ خواهد بود. برخلاف فتوشاپ نرم افزار دارای محیطی ساده و کاربر پسند است و همچنین از منابع سیستمی کمتری استفاده می نماید. قابلیت استفاده از وکتورها و svg ها و همچنین داشتن بیش از ۱۰۰ پلاگین داخلی آماده برای ویرایش و روتوش هرچه بیشتر عکس ها یاری دهنده کاربر است. این نرم افزار رایگان بوده و دردسرهای کرکینگ را نخواهد داشت.

 

دانــــلــــود در ادامــه مــــطــــلــــب

ویــــرایــــش و مــــدیــــریــــت حــــرفــــه ای تــــصــــاویــــر بــــا ACDSee Pro 7.0 Build 138 x86-x64

 

نرم افزار ACDSee Photo Editor با دارا بودن قابلیت های متعدد شما را قادر می سازد تا به سادگی و به صورت کاملاً حرفه ای تصاویر خود را ویرایش و مدیریت نمائید.
بی شک یکی از بهترین کمپانی های تولید نرم فزارهای گرافیکی شرکت AcdSee نیز می باشد. کمپانی قدرتمندی که با تولید نرم افزارهای گوناگون کار با تصاویر یکی از محبوب ترین ها میان کاربران محسوب می شود و حالا جدید ترین شاهکار این کمپانی نرم افزار ویرایشگر تصاویر آن می باشد که اغراق نیست اگر گفته شود این نرم فزار دست کمی از ابزار مشابه خود از جمله Adobe Photoshop و  Corel Draw‌ نیز ندارد.

 

دانــــلـــــود در ادامــه مــــطــــلــــب

نــرم افــزار ویــرایــش و مــدیــریــت حــرفــه ای تــصــاویــر بــا ACDSee Photo Editor 6.0 Build 343

 

نرم افزار ACDSee Photo Editor با دارا بودن قابلیت های متعدد شما را قادر می سازد تا به سادگی و به صورت کاملاً حرفه ای تصاویر خود را ویرایش و مدیریت نمائید.
بی شک یکی از بهترین کمپانی های تولید نرم فزارهای گرافیکی شرکت AcdSee نیز می باشد. کمپانی قدرتمندی که با تولید نرم افزارهای گوناگون کار با تصاویر یکی از محبوب ترین ها میان کاربران محسوب می شود و حالا جدید ترین شاهکار این کمپانی نرم افزار ویرایشگر تصاویر آن می باشد که اغراق نیست اگر گفته شود این نرم فزار دست کمی از ابزار مشابه خود از جمله Adobe Photoshop و  Corel Draw‌ نیز ندارد.

به کشف استعدادهای درونی خود در ادیت عکس بپردازید! نرم افزار ACDSee Photo Editor 6 که از کمپانی معتبر ACDSee که در زمینه مدیریت تصاویر حرف های زیادی برای گفتن دارد عرضه شده است. این نرم افزار به شما کمک می کند تا تصاویری که در ذهن خود آن ها را خلق کرده اید به واقعیت تبدیل کنید. افزودن جلوه های خارق العاده و فیلترهای بی نظیر، کار با لایه های اشیاء به طور حرفه ای، ترمیم سریع عکس های آسیب دیده، ادیت عکس ها مثل یک ادیتور حرفه ای و … از ویژگی های این نرم افزار می باشد. با استفاده از نرم افزار ACDSee Photo Editor 6 شما می توانید هر عکس معمولی خود را به یک عکسی که تا به حال مثل آن دیده نشده تبدیل کنید.

 

دانــــلــــود در ادامــه مــــطــــلــــب

حــــمــــايــــت مــــيــــكــــنــــيــــم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • ســــایــــبــــری 313
  • مـــعـــبـــر شـــهـــدا
  • صَـــبــــاحَـــت
  • مــنــتـــظـــران فــــــــــرج
  • طرحی نو در مسابقه کتابخوانی
  • جـــوان انـــقـــلـــابـــی
  • مـــهـــراوه
  • ظـــهـــور - 313
  • مـعـبـر سـایـبـری هـمـراه رهـبـر
  • کــوی ابــوذر غــفــاری
  • صــالــحــیــن حــوزه صــدیــقــه کــبــری
  • قـــلـــم ســـایـــبـــری
  • یــــا مــــهــــدی ادرکــــنــــی
  • داستان های نماز
  • تـــــــرویــــــج بصـــــــیرت
  • بــــــــــــــوی حـــــــرم
  • عــلــمــدار ســایــبــری
  • بــه روز بــاشــیــد
  • کــــلــــرجــــی
  • مـــــاه کـــــربـــــلـــــا
  • آدانــــا دانــــلــــود
  • موسسه فرهنگی امام هادی
  • امــتــداد امــام
  • سبک زندگی شهدا
  • مــنــجــی وب
  • مـشـکـات الـزهـرا(س)
  • پـایـگـاه اخـتـصـاصـی مـداحـی اهـل بـیـت کـربـلـا
  • از نــســل آســمــان
  • عــلــقــمــه
  • مــولــا مــهــدی گــل یــاس
  • پایگاه فرهنگی مذهبی ذوالفقار
  • هـیـئـت مـحـبـیـن الـمـهـدی (عج)
  • بـدانـیـم کـه نـمـی دانـیـم ؟
  • جــهــاد ســایــبــری طــلــبــه
  • بــچــه هــاي خــيــلــي بــا حــال
  • طــــریــــق
  • پــــیــــرو
  • پـایـگـاه بـسـیـج مـسـجـد مـوسـی بـن جـعـفـر(ع)
  • زنــدگــیــنــامــه مــشــاهــیــر
  • ســــربــــاز ولــــایــــت
  • هـيـئـت قـرآن مـسـجـد مـوسـي بـن جـعـفـر(ع)
  • دنــیــای حــنــانــه
  • هـیـئـت مـذهـبـی مـنـتـظـران حـضـرت مــهــدی فـرخ آبـاد
  • عــــشــــق وطــــن 140
  • مــــردان بــــی ادعــــا...
  • ❤قـرآن نـور الـهـی-:-قـرآن هـدیـه الـهـی❤
  • کـانـون فـرهـنـگـی شـهـیـد هـادی تـقـی لـو
  • نــیــوز گــونــاگــون
  • گــروه ســایــبــری عــمــار
  • مؤسسه قرآنی فاطمة الرسول امین شهر
  • جــنــبــش مــردمــي مــعــراج
  • ۩✿☆هــشــتــمــیــن خــورشــیــد☆✿۩
  • عــشــق یــعــنــی یــه پــلــاک
  • جـبـهـه فـرهـنـگـي-مـذهـبـي امـام صـادق(ع)
  • Nedaye Daroon
  • چـــــــــادرم...
  • از دیــار گــیــت تــا مــشــهــدالــرضــا
  • ســربــازان امــام زمــان«عــج»
  • زنــدگــیــنــامــه مــشــاهــیــر
  • دل رهــــــــبــــــــر
  • مــــخــــتــــلــــف
  • امــام عــشــق=هــادی نــقــی
  • کـانـون فـاطـمـیـه مـیـنـاب
  • جــــنــــگ نــــرم
  • پــایــگــاه فــرهــنــگی بــشــیــران
  • پــایــگــاه ســایــبــری حــــبـــــل
  • لــــهــــوف
  • ♥معبـــرسایبـــری بــــی سنگــــ♂ــر♥
  • بــچــه هــای مــلـاثــانــی
  • نــــگــــاهــــی و یــــادی
  • فــــروشــــگــــاه پــــارســــی
  • .::ولـایــــت رمــــز پــــیــــروزی::.
  • ☀ گــــروه ظــــهــــور ☀
  • ســایــت جــامــع اعــیــاص
  • مــــشــــت پــــولـادیــــن
  • کــلــیــک هــای پــایــداری
  • عــاشــقــان ولـایــت
  • حــــريــــم آســــمــــانــــي
  • اقــــامــــه نــــمــــاز
  • حـوزه مـقـاومـت بـسـیـج دانـش آمـوزی بـالـاده
  • ☫ســـفــر عـــشــق پــایــانــی نــدارد☫
  • مـا نــصل سـومـی هـا
  • ســایــت عــاشــقــان ظــهــور مــهــدی
  • گــــل نــــرگــــس
  • لــبــيــك يــا امــام خــامــنــه اي
  • پـايـگـاه فـرهـنـگـي مـذهـبـي بـاب الـحـوائـج
  • عـاشـقـانـه ای بـرای بـنـدگـان خـدا
  • کــوهــپــایــه اصــفــهــان شــهــرک فــاطــمــیــه (س)
  • كــــبــــوتــــر حــــرم
  • يــــا صــــاحــــب الــــزمــــان
  • كــــبــــوتــــران زمــــيــــنــــي
  • شــــمــــیــــم ظــــهــــور
  • شــــهــــیــــدان زنــــده انــــد
  • عــلـامــرودشــت تــاون
  • بــشــارت 110 ؛ وبــلـاگــی از جــنــس پــلـاک
  • بــــانــــک پــــیــــامــــک مــــهــــدوی
  • تــــبــــلــــیــــغ اســــلـام
  • لَــنَــهــدیَــنَّــهُــم سُــبُــلَــنــا
  • پــايــگــاه مــبــارزه بــا شــيــطــان
  • سائل-12
  • تــکــیــه گــاه جــان
  • چــــشــــم هــــای مــــنــــتــــظــــر
  • ســربــدارانــ
  • لــــبــــیــــک یــا خــــامــــنــــه ای
  • foxgraph | ســفــارش طــراحــی
  • گـــــ.ســربـند.ـــرافیـک
  • جامع ترین گالری عکسهای مذهبی و اسلامی
  • ☫ رزمــــنــــده ســــایــــبــــری ☫
  • صــــدر
  • انــــس بــــا قــــرآن کــــریــــم
  • رازمـــــجـــــنـــــون
  • شــــهــــیــــد گــــمــــنــــام
  • مــــهــــدويــــت
  • .::وبــلـاگ ارزشــی بــصــیــرتــیــهــا::.
  • تــــا شــــهــــدا بــــا شــــهــــدا
  • کـانـون فـرهـنـگـی دانـشـجـویـی بـصـیـرت
  • عــــلــــوی اســـــتــــدلـالــــی
  • .::در مــــســــيــــر اوج::.
  • دلــــبــــخــــواه
  • اســــلـام، دیــــن جــــاویــــدان
  • پايگاه بسيج شهيد مظاهر رضائيان
  • غــــیــــرت عــــشــــق
  • حماسه سیاسی وحماسه اقتصادی
  • بــــهــــتــــريــــن راه رســــيــــدن بــــه خــــدا
  • *مژده ظهور نزدیک است*
  • عــــطــــر کــــربــــلـــا
  • مــــنــــتــــظــران حــــضــــرت
  • اصــــحــــاب و انــــصــــار الــــمــــهــــدی (عج)
  • مــــحــــض رضـــــا عــــلــــیــــه الــــسّــــلـام
  • ســـمـــت مـــهـــدی (عـــج)║پــاتـــوق مــنــتـــظــران
  • تــــرنــــم عــــفــــاف
  • رازی در مــنــتــهــی الــیــه مــشــرق
  • شــهــدا رایــاد کــنــیــد بــاذکــر صــلــوات
  • گــــنــــجــــیــــنـــه هـــای گــــمــــشــــده
  • قــــصــــه ســــرداران
  • دوســــتــــــــ قــــرآنــــي
  • ســبــكــبــالـان عــاشــق كــوهــبــنــان
  • تــــخــــريــــبــــچــــي
  • پــایــگــاه بــســیــج شــهــیــد نــوروزی چــلــیــچــه
  • ثـــــقـــــلـــــيـــــــن
  • بــــاشــــگــــاه افــــســــران جــــنــــگ نــــرم
  • مـــعـــبـــر ســـایـــبـــری ولـــایـــت
  • هــــديــــه اي از مــــادر
  • ☫رهــــبــــرم ســــیــــدعــــلــــی☫
  • ☆*¨★`*☆دخترحوا☆*¨★`*☆
  • حــجــاب، پــــرچــــم مــقــابــلــه بــا تــهــاجــم فـــرهـــنـــگـــی
  • مــــــــــدد
  • ولــايــت فــقــيــه و حــكــومــت اســلــامــي
  • مــــنــــتــــقــــم
  • خــــدای مــــن
  • دلــــســــوخــــتــــگــــان
  • شـــیـــعـــه یـــعـــنـــی دســـت بـــیـــعـــت بـــاعـــلـــی
  • فـــــــطـــــــــرس
  • پـــایــگــاه خــبــری مــیــربــازار هــادی شــهــر
  • ســــــــاکــــــــن
  • دانــــلــــود صــــلــــواتــــی
  • پــایــگــاه اطــلـاع رســانــی هــیــئــت
  • حــامــیــان ولـایــت ســیــد عــلــی
  • زلـال گـــرافـــیـــکــــــ
  • حــضــرت زیــنــب کــبــری ســلــام الله عــلــیــهــا
  • عــطــش انــتــظــار
  • ســـلـــطـــان وفـــا
  • تـــــــرویــــــج بصـــــــیرت
  • ذوالــــفــقــار حــــــــیـــــــــــدر
  • بــه ســوی ظــهـــور
  • گــوهــرکــمــال ، حــجــاب بــرتــر
  • یــاقــوت ســرخ
  • کــانــون وبــلــاگ نــویــســان قــم
  • در جـسـتـجـوی واقـعـیـت
  • پایگاه فرهنگی اجتماعی مصاف
  • از علی تا سیدعلی(از کوفه تا تهران)
  • هیئت مذهبی خادمین حسین(ع) آبدانان
  • پايگاه تحليلي-خبري بــالاتـر از بالاترین
  • میر محمد حسین زاده تولون
  • چــتــر بــاز
  • پــیــروان ولایــت
  • *مـهـدی مـا*عـج
  • السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین
  • ˙·٠●❤جنبش سبز❤●٠·˙
  • مــدافــعــان جــنــگ نــــرم
  • شهدا (حامد گ)
  • عــشــق دوازدهــم
  • چشم انداز ایران - سال 1404
  • حــجــاب
  • دخــتــران بـابـا عـطـا
  • گــدای فـاطـمـه(س)
  • اهــل بیتــــ
  • ولـایـتــــــ عـلــوی 12
  • مــعــرفــت انـسـان بـه خـدا
  • گــل نــرگــس
  • شهید احمد پلنگ نژاد
  • شــاهــد 73
  • عـاشـقـان کـلـام وحــی
  • ☫☫☫رزمنده ســـایبری ولایــــــت☫☫☫
  • فـریـاد مـهـتـاب-حـامـی عـفـاف و حـجـاب
  • طلــــعت آدیــنــه
  • آمــوزش قــرآن کــریــم
  • نـــور مــعــرفـت
  • پنجره ی انتظار
  • انــتــظــار غـریـب
  • >>شرهانی
  • تــرنــم عــفــاف
  • .::فوزالعظیم::.
  • ســتــاره تــاریــکـی
  • تــســنــیــم
  • دفــتــر ســرخ
  • حــرم شــاه-بانکــ شعر و اشــــعار مذهبی
  • کریــــم آل طــــه
  • جبهه فرهنگی فاطمــــیون
  • سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان قائمشهر
  • یعلمون| بدانیم و عمل کنیم
  • او خواهد آمــــد....
  • حضرت مهدی«عج»
  • زندگی در جوانی
  • پایگاه فرهنگی ظهور قائم
  • شهیدان زنده اند
  • مــجــنــون الــحــســیــن
  • هــيــئــت فــدائــيــان امــيــرالــمــومــنــيــن(ع)-مــشــهــد
  • به نام او که پاکی باران مظهر وجود اوست
  • ندای معلول
  • الغــــوث
  • هیئت مکتب الزینب زنجان
  • گل شقایــق امیــر
  • امام خامنه ای (مدظله العالی)
  • بی سر کــــربلا
  • ان الارض یرثها عبادی الصالحون
  • یاوران الحجه «عج» نجف آباد
  • ***منتظران حضرت قائم***
  • استحکام ایمان
  • کبــــوتر حــــرم
  • نسیــــم جمکــــران
  • پایگاه فرهنگی محبان علی اکبر سرابله
  • مینو جهان وب
  • خورشــیــــد
  • بچه های حــــــــــرم
  • اعوانه
  • آزاد اندیش
  • شهید حمید فیروزی
  • حديث اشك | اشعار اهل بيت عليهم السلام
  • معلمی از دیار سربازان
  • ضد گلوله
  • سلام
  • حجــــــــاب
  • آخر الزمان انتظار مهدویت
  • اگر تنهاترین تنها شوم باز هم خدا هست
  • واگویه های یک عاشق
  • طلبه با حجاب!!!
  • بوی دین
  • به سوی خدا
  • اسرائیل،مشق شیطان
  • .::طلبه پاسخگو::.
  • آریان بلاگفا
  • بسم رب الحسین
  • مرواریدی در صدف
  • شهدا را یاد کنید
  • ::: سنگر سایبری سلوک معرفت:::
  • حضرت مهدی عج ........... دلتنگتم
  • نوای ذاکرین حسینی
  • سرباز سایبری حضرت امام خامنه ای
  • پایگا قرآنی دارالقرآن
  • هیئت مکتب العباس
  • نــــوري از بــــهــــشــــت
  • هاتف 313
  • افسر سایبری موعود
  • حاج فلاح تفتی
  • بهشت ارغوان
  • اخلاصی ها
  • توابین
  • رزمنده سايبري
  • تـ ع ـجیل
  • ثامن تـــــم مرجع قالب و ابزار
  • مقتدر مظلوم
  • بهترین بک گراندها
  • بوي سيب
  • گرافیک سرای نوین | دانلود | عکس
  • منذرين
  • IT NEWS
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • .:: حــمــایــت مــیــکــنــیــم ::.
    آمار سایت
  • کل مطالب : 882
  • کل نظرات : 573
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 125
  • آی پی دیروز : 106
  • بازدید امروز : 176
  • باردید دیروز : 162
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,178
  • بازدید ماه : 1,178
  • بازدید سال : 87,535
  • بازدید کلی : 3,328,495
  • لــــوگــــوي مــــا
    لــــوگــــوي دوســــتــــان
    بــراي مــشــاهــده لــوگــوي دوســتــان كــلــيــك كــنــيــد...
    ارتــــبــــاط بــــا مــــا
    حـــمـــایـــت از مـــا
    .::بــرای حــمــایــت از مــا کــلــیــک رنــجــه بــفــرمــائــیــد::.
    رمــــزيــــنــــه ســــايــــت
    My QR-Code
    نــــواي آنــــلـايــــن
    سـامـانـه پـیـامـکـی سـایـت

    .:::ســامــانــه پــیــام کــوتــاه طــلــبــه ســایــبــری::.